Thursday 2 May 2013

Saiful Bukhari Kantoi

Selain 'kantoi' dengan teknik  Advanced Green Screen , ada satu lagi bukti yang memang menampakkan tembelang Saiful sendiri. Sila bandingkan tiga gambar di bawah:








Perhatikan tanda 'dahi lebam' di wajah Saiful. Ini membuktikan bahawa video superimpose ini telah di buat di lain waktu bukan sewaktu April 2012 seperti yang didakwa. Kesan lebam dahi tidak akan hilang dalam masa yang singkat.

Wajah Saiful pada Januari 2012. Masih bertanda di dahi.. Bulan 4 dah hilang?



Bandingkan dengan wajah terbaru pagi tadi di mana memang kesan lebam itu sudah tiada sama sekali.


3 comments:

  1. http://www.facebook.com/saifulbukhari/photos?ref=ts

    Malas nk terjun dalam huru hara umat dalam politik ni sebenarnya, tp bila ramai jadikan org yg menyebarkan fitnah sebagai pemimpin dan ikutan.. tiada yg lebih ironi dr itu.. kita hanya mampu mengikut punggung org lain tnpa gunakan sedikit kudrat yg Allah bg untuk menyelidik..

    erm... tak silap saya gambar kanan tu Haji dia tahun 2010 , kenapa boleh cakap tarikh dan tempat adalah SAMA?

    saya tak kisah la nk politik bendera mana sekali pun.. tp sekecil2 benda ni pun tak mampu nk kaji, lepas tu sebarkn pd orang ramai, buat fitnah... untuk apa agaknya? takda beza pun kita nk kata org lain walhal kita pun sama

    ReplyDelete
  2. Encik Saiful benar-benar bersaiz giant, hatta orang lain yang lalu betul-betul di belakang beliau nampak kerdil. Indikator saiz untuk perbandingan ialah wanita berpakaian hitam pada awal video.

    ReplyDelete
  3. Lagi pendedahan tentang Saiful ini., Katakn tidak pada fitnah lucah libatkan agama...http://tunhisyamudin.blogspot.com/2013/05/saiful-tipu-rakyat-1-malaysia.html

    ReplyDelete